Thursday, June 25, 2009

let tebus itu buah-buahan

HAHA ! aritu aku balik kampung selepas mak mendapat calling dari mak long kampung . die suroh aku pg pick up buah-buahan segar dari pokok . HAHA ! . lepas dapat seruan daripada mak , aku terus roger amad ngn wan yg ddok menyangap kat rumah . ak suroh diorg siap dan aku teros pickup dorg .


kebun kebunan

dalam perjalanan tu memang agak kelakar laa . dan aku nyaris2 excident dgn seekor lori simen . woahhhhh . gile woo . disebabkan ak berhenti kat traffic light hijau . HAHA ! . wan la yg paling ngeri sebab die ddok blakang . ayat die , "nasib baik aku jerit habaq ang , kalau x bangon2 je marobbuka" . HAHA ! . ak pon gelak2 jela dalam keadaan menggigil . neway , bile smpai kampung je , mak long teros serve kami dgn tampuyakkk bilis dgn sayur camporr . wahhh . meleleh wacakap luu . dan bile abis setel sume makanan , kami terus ke belakang rumah tok memulakan tugas kami ( sbnarnya kami ambik manggis ngn rambutan je langsat pak usu ak dgn mmbr die yg setelkan) . HAHA !


ape yg penting kerjaasama

mai mai sekilo 20 sen sekilo 20 sen


4 comments: